Drawings of Cartoon Gangster Princesses

Goodreads Choice Awards 2021
Open Preview

See a Problem?

We'd love your help. Let us know what's wrong with this preview of The Princess is a Gangster by Selina W Black.

Thanks for telling us about the problem.

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Community Reviews

 · 19 ratings  · 5 reviews
Start your review of The Princess is a Gangster
Umaiya ❄️Ramblings of a Scattered Mind❄️

Of all the sure fire ways to piss me off, this manhwa did an excellent job of incorporating each and every one of them -_-
Martu (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Biggest "AHRE" ever. That was... something . This was so wild from beginning to end. Biggest "AHRE" ever. That was... something . This was so wild from beginning to end. ...more
Elena
Jul 18, 2019 rated it liked it
Well, it was one pretty fast action
With some twists and cliffs
But just fine to read for fun in one evening.
Jane Rose
Kresba byla velmi vydařená, asi nejlepší věc na této celé manhwě. Především se mi líbilo oblečení hlavní hrdinky, na druhou stranu nebylo vůbec pestré. Vystřídala maximálně tak pět outfitů. Taktéž musím ocenit pozadí, jež vypadalo pěkně a taktéž nebylo moc často jednobarevné či pouze jednoduchým motivem ozvláštněné.

Příběh mě zpočátku velmi zaujal a bavil, protože postavy se zdály zajímavé, hlavní hrdinka se jevila jako silná a cíl celého děje byl poněkud neobvyklý. Avšak jsem se šeredně mýlila.

Kresba byla velmi vydařená, asi nejlepší věc na této celé manhwě. Především se mi líbilo oblečení hlavní hrdinky, na druhou stranu nebylo vůbec pestré. Vystřídala maximálně tak pět outfitů. Taktéž musím ocenit pozadí, jež vypadalo pěkně a taktéž nebylo moc často jednobarevné či pouze jednoduchým motivem ozvláštněné.

Příběh mě zpočátku velmi zaujal a bavil, protože postavy se zdály zajímavé, hlavní hrdinka se jevila jako silná a cíl celého děje byl poněkud neobvyklý. Avšak jsem se šeredně mýlila. Všechny zápletky byly hrozně uspěchané a totéž platí o vývoji postav. Jestli se tomu tedy dá vůbec říkat vývoj. Příběhu to dost uškodilo, neboť vše působilo naprosto nepřirozeně. To především platilo o chování skoro všech charakterů, jež nedávalo žádný smysl. Stejně jako některé zvraty v tomto příběhu.

Hlavní hrdinka mi na začátku byla velmi sympatická, jelikož jsem si myslela, že se umí o sebe postarat. Což se mi i v prvních pár kapitolách potvrdilo. Pak se ale ukázala její neschopnost bojovat, protože po těch pár výhrách následovaly samé prohry, což by mi ani nijak extra nevadilo, avšak v tomto případě byly okamžité a ona nám byla představena jako silná hrdinka, takže jsem očekávala, že se umí i bránit. (-_-) Mimochodem se mi hrozně líbili její oči. Fascinovalo mě, jak měla každé jinak barevné.

Tak a teď k ostatním postavám... Jejich chování a rozhodnutí po většinu času nedávalo smysl. Musela jsem nad nimi neustále kroutit hlavou. Vezmeme si například nevlastní sourozence, které nenávidí hlavní hrdinku kvůli tomu, že má pozornost jejich otce. To je poměrně normální věc pro tuto dobu, podle mě jsou na tom ještě dobře, když mají stále různé benefity a dokonce jim projdou vraždy služebných. Avšak mi nedávalo smysl způsob, jakým téměř každý ze sourozenců zemřel. Chápu, že trest je přiměřený, ale nechápu, jak se do této situace vůbec mohli dostat. (view spoiler)[ Mají v odklízení těl praxi, tak jaká je pravděpodobnost, že je chytí? Evidentně hodně velká... (-_-) Navíc proč Evan (to je mistr blonďatý nabíječ a zabíječ :D) tu princeznu nechal žít poprvé? Vždyť předtím každou zabil a manželství s touto mu ani nepřineslo žádné benefity. (hide spoiler)] Ke všemu jsem čekala, že se zápletka s nimi nějak rozvine, to jsem se jako vždy mýlila.

Také jsem naprosto nepochopila, jak byla hlavní hrdinka schopna přemluvit kohokoli k tomu, aby se vrátil na správnou stranu. Její proslov byl totiž úplně neoriginální a v jiných případech nikdy neuspěl. Ke všemu jí to trvalo tak deset stránek. (view spoiler)[ Mimochodem nechápu, proč Mikaylu (hlavní hrdinka, protože vím, že zapomenu její jméno :D) její ochránce netoužil zabít dříve. Vždyť měl tolik možností. A proto radši čekal do chvíle, kdy bude princeznička schopna sebeobrany (i když to se v tomhle případě asi taky říci nedá :D) a mít manžela, jenž ji nade vše miluje a by pro ni vraždil. Geniální okamžik. ( ͡° ͜ʖ ͡°) (hide spoiler)]

Konec byl uspěchaný stejně jako všechno v tomhle příběhu a samozřejmě jsme se dočkali romantického happy endu. Jen by mě zajímalo, jak to vypadá v tom jiném světě, když dvě království ztratila své následníky trůnu. No, náš páreček vypadá šťastně, takže jim je to asi jedno. :D Mimochodem se musím přiznat, že mě trochu pobavilo shledání gangu.

Obálka se mi moc líbí, jen je trochu zavádějící. Právě díky ní jsem čekala i nějakou větší akci s panem blonďákem. A nechápu, proč je na ní hlavní milostný zájem zamračený, když to vůbec nevyjadřuje jeho charakter.

Dávám 22% Jazyk: Aj

...more
She's Reading....
Salih Bera
Tawnie J.
sthephanie oriana villasmil rauseo
Ashleigh Martin
Alessandra Ceravolo
Gdragonda
Renee Driggers
Ridho Alhabsyi
Cheese
Amratha Libret
Khrizylle neonzy
Muhammad Luthfi
jengrave
Donna Mae
Emilie
Sharon

News & Interviews

Need another excuse to treat yourself to a new book this week? We've got you covered with the buzziest new releases of the day. To create our...

Welcome back. Just a moment while we sign you in to your Goodreads account.

Login animation

Drawings of Cartoon Gangster Princesses

Source: https://www.goodreads.com/book/show/43723116-the-princess-is-a-gangster

0 Response to "Drawings of Cartoon Gangster Princesses"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel